پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

نتیجه بازی منچستریونایتد و آرسنال+ فیلم خلاصه بازی| قتل توپچی‌ها در تئاتر رویاها

  • کد خبر: ۱۲۴۲۲۳
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
  • ۲
نتیجه بازی منچستریونایتد و آرسنال+ فیلم خلاصه بازی| قتل توپچی‌ها در تئاتر رویاها
دیدار تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس برگزار شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود منچستر به پایان رسید.

با این نتیجه آرسنال پانزده امتیازی باقی ماند و با وجود چشیدن طعم شکست در صدر جدول باقی ماند. منچستریونایتد نیز با این پیروزی دوازده امتیازی شد و به رتبه پنجم رسید.

در نیمه نخست گل اول بازی را مارتینلی به ثمر رساند، اما با VAR گل آرسنال پرپر شد. در ادامه آنتونی، در نخستین بازی برای یونایتد روی پاس هوشمندانه رشفورد و آوانتاژ به موقع داور مسابقه، پل تیرنی، گل نخست بازی را وارد دروازه رمسدیل کرد.

در ادامه ساکا گل مساوی را برای آرسنال به ثمر رساند، اما رشفورد دو گل به ثمر رساند تا تن هاخ مچ آرتتا را بخواباند.

منچستر در این بازی با ترکیب دخیا، مالاسیا، دالوت، مارتینز، اریکسن، واران، آنتونی، مک تومینی، برونو فرناندز، رشفورد و سانچو وارد زمین شد و مارسیال و رونالدو و کاسمیرو روی نیمکت قرار داشتند.

در آن سو با تصمیم ارتتا، رمسدیل، سالیبا، وایت، زینچنکو، گابریل، اودگارد، مارتینلی، ساکا، ژاکا، خسوس و لوکونگا یازده مرد اصلی توپچی های لندن بودند.

در دیگر بازی امروز برایتون در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ از سد لسترسیتی بحران زده بگذرد تا ۱۳ امتیازی شود. لستر نیز با ۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و آرسنال+ فیلم گلهای آنتونی، ساکا و رشفورد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیردعباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
ویلی ویلی منچستر افت کرده
ناشناس
France
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
1
با سلام
گزارشگر عزیز، این هم شد تیتر مطالب ( قتل توپچی ها... ).
واقعاً برایتان متاسفم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->